مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

SSADM و پاسخ به سولات

دوستان عزیز سولات خود را در مورد SSADM در این قسمت بپرسید تا انشاالله همزمان با مطالب آموزش Rational Rose در مورد SSADM هم مطالبی جهت آگاهی شما عزیزان قرار دهم . باز یادآور می شوم که نظرات شما در پربار بودن مطالب بسیار به من کمک می کند .
نظرات 3 + ارسال نظر
حدیث چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام
من در حال انجام یه پروژه تحلیل سیستم هستم و این اولین تجربه من هست . حتما از شما سوالاتم رو می پرسم .
امیدوارم کمکم کنید و البته پیشاپیش بسیار متشکرم.

محسن زارع پور دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام
من ترم دوم کارشناسی نا پیوسته هستم...درس مهندسی نرم افزار ۱ رو این ترم دارم و استاد ما تمریناتی رو به ما میده!!من میخواستم ببینم که شما میتونید مرجعی رو به من معرفی کنید؟ خود شما میتونید کمکم کنید؟؟
مثلا تمرین این هفته ما اینه که بگیم عامل چیست!!

دوست عزیز درس سوم به این مطلب اختصاص داده شده است

رویا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام دوستان عزیز
نرم افزاری که با کمک آن بتوان متدولوژی SSADM را پیاده سازی کرد وجود دارد؟

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد