مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

درس پنجم (ترسیم UseCase دیاگرام)

دوستان عزیز درس پنجم به علت اینکه کمی طولانی بود بصورت PDF آماده کرده ام . امیدوارم مورد استفاده واقع شود .

درس پنجم (ترسیم UseCase دیاگرام)

نظرات 8 + ارسال نظر
طاهری شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ

هیچکدام از pdf ها کار نمی کنه.یعنی دانلود نمی شه.

طاهری دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ق.ظ

تو رو خدا یه فکری به حال pdf ها بکنید

سایه چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام عالی بود... ولی چرا pdf درس ۵ کار نمی کنه؟
اگر واسم میل کنید ممنون میشم.

مهدیه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ

لطفا pdf های همه را برام ایمیل کنید

زهرا جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام..آموزش هاتون عالیه...ولی خواهش می کنم این فایل های pdf رو لینکشون رو اصلاح کنید.واقعا نیاز دارم...می شه اگه درست شد از طریق ایمیل بهم اطلاع بدین؟

شادی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

عالی بود مرسی ولی چرا نمیشه دانلود کرد
اگه میشه درس ۵ رو به میلم بفرستید
ممنون

درس ۵ را دوباره آپلود کرده ام می توانید دانلود کنید .

ازاده یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام من بازم نتونستم فایل ۵ دانلود کنم

سلام دوباره آپلود کردم (1390/5/3)

نوید چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:55 ب.ظ

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد