مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

چگونه Rational rose Enterprise edition 2002 را فعال کنیم ؟

این ورژن رشنال دارای فایل کرک است . برای دانلودفایل کرک بر روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود کرک Rational rose Enterprise edition 2002

چگونه از کرک استفاده کنیم ؟

شما باید فایل کرک را در مسیر X:Program FilesRationalCommon ( X  : مسیر درایوی که شما رشنال را نصب کرده اید ) کپی کنید . بعد از آن می توانید نرم افزار رشنال را اجرا کنید .

نکته : در برخی از کامپیوترها برنامه نصب فایلهای "suite objects.dll" و "licensing.dll" را نمی تواند نصب کند . برای رفع این مشکل شما باید فایلها را بصورت دستی در دایرکتوری system ویندوز کپی کنید .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حدیث جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ق.ظ

سلام
من یوزکیس دیاگرامم رو کمی تغییر دادم : حلا سه تا اکتور دارم ، کارمندان –کاربر سیستم –سیستم حضور و غیاب ، و یوزکیس های : "ورود"، "اتمام" ، "محاسبات "(که شامل محاسبه حقوق ، محاسبه عیدی، محاسبه مقرری ، محاسبه مقرری ماه او ل و محاسبه ذخیره سنوات )،و" گزارش گیری "که مشابه پروژه شما در نظر گرفتم ، و یه یوزکیس دیگه که هم با کاربر هم با کارمند در ارتباط است به نام "ثبت اطلاعات کارمندان"، و یوزکیس "ارسال اطلاعات"که مربوط به سیستم حضورو غیاب است که با یوزکیس "محاسبات "رابطه include)) دارد.و دیگری "ویرایش اطلاعات" است ، البته بهتر بود آنها را رسم می کردم اما با رشنالم کمی مشکل دارم ، از پروژه شما هم الهام گرفتم (تقلب کردم!). مشتاقانه منتظر راهنمایی شما هستم .
پرتوان باشید

safa شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ب.ظ

با تشکر از راهنمایی شما
مشکلم حل شد

ستاره سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام و خسته نباشید به شما و سپاسگذاری برای مطالب بسیار مفید و باارزش که در اختیار ما گذاشتید.راستش من برای پروژه درسی که درمورد سیستم انبارداری باید تمام سناریوها و دیاگرام ها و تجزیه تحلیلشو با رشنال انجام بدم.مشکل من اینه که اصلا با مفاهیم یوزکیس و طریقه کشیدن نمودارها مشکل دارم.اگه ممکن براتون درمورد سیستم انبارداری هم کمی اطلاعات در اختیار من بذارید. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.

سلام
من در دروس با مثال این مطالب را توضیح داده ام . شما یک قسمت از کاری که می خواین انجام بدید رو ترسیم کنید و برای من بفرستید من ایراداتش رو به شما گوش زد می کنم.
موفق باشید .

... سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1398 ساعت 11:05 ب.ظ

سایتی که برای دانلود کرک قرار دادین متاسفانه باز نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد