مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

عید سعید فطر مبارک باد

با تبریک عید سعید فطر بر همه مسلمانان جهان به ویژه هم وطنان عزیزمان و قبولی طاعات و عبادات شما به درگاه حق تعالی به اطلاع شما کاربران محترم می رسانم که دروره آموزش Rayional Rose به پایان رسیده است . دوستان با ارسال نظرات خود برای ما ، ما را از پیشنهادات سازنده خود مطلع کنید .

با تشکر مدیریت

نظرات 4 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ

من تازه دارم مطالب وبلاگ شما رو میخونم که جای تشکر دارد. بعدش من الان درس اول رو می خوندم. میشه بگین منظور از Use Case چیه؟ ممنون از لطفتون.

دوست عزیز در سایر دروس( دروس چهارم ، پنجم و ششم) Use Case را بطور کامل شرح داده شده است .

نگین سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

بله مطالعه کردم.واقعا مفید و آموزنده بود، قصد داشتم به کلاس برم و UML یاد بگیرم اما فعلا دربست نشستم و از روی مطالب وبلاگ شما میخونمش،‌میشه بگین منبع شما چیه و آیا خوندن همین مطالبی که شما در سایت گذاشتین کافیه یا سطح حرفه ای و پیشرفته هم داره یا نه؟

باز هم تشکر ویژه از مطالب شما

دوست عزیز من مطالب را از چندین منبع جمع آوری کرده ام . انشاالله به زودی مشخصات کلیه کمابع را برای استفاده شما در وبلاگ قرار می دهم .

حمید پارسا چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام
من هنوز منتظر بحث طراحی یا سایت معرفی شده از جانب شما هستم

در مورد طراحی اگه وقتم اجازه بده بزوذی مطالب را جمع آوری و آماده می کنم . از شما هم معذرت می خوام چون گفته بوذم برای شما حداقل سایتها را پیذا می کنم ولی متاسفانه هنوز وقت نکرده ام . باز هم معزرت می خوام .

safa جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:25 ب.ظ

با سلام
من اطلاعاتی از مهندسی معکوس در زمینه دیاکرام های UMLمیخوام
از آموزش هاتون هم متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد