مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

با عرض سلام خدمت دوستان

 

از دوستانی که ما را در بهتر و پر بارتر کردن مطالب وبلاگ یاری می رسانند کمال سپاس گذاری را د اریم . یک نکته که شما عزیزان باید در جریان آن باشید این است که من هم مثل خیلی از شماها دانشجو هستم و تنها در آخر هفته وقت می کنم به وبلاگ سر بزنم و ایمیلهایم را چک کنم . لذا دوستان مطمئن باشند که نظرات ارسالی شما حتماً بررسی خواهد شد ( با فاصله زمانی دو سه روز ) .

یکی از دوستان در رابطه با آموزش SSADM مطلب خواسته بودند که به زودی آموزش این متدولوژی را با یک مثال عملی شروع می کنیم . در یکی از یادداشتهای مربوط به SSADM به مراحل کار را به ترتیب اشاره کرده ایم .

نظرات 1 + ارسال نظر
تینا یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم . مدیریت میخونم و فقط از بعضی از مطالبش استفاده کردم ( مثلا MIS )
خیلی ممنون از زحمتی که می کشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد