مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

لینک دروس

سلام

دوستان عزیز لینک تمامی دروس در 4shared آپلود شد .

موفق باشید .

نظرات 10 + ارسال نظر
لینک باکس رنگارنگ بابل جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ق.ظ http://www.justpersian.net/linkbox/68

بالا بردن باور نکردنی آمار شما بطور رایگان بیا به این سایت تا ببینی لینک ثابت برای وبلاگها و سایتهای بیش از ۴۸۰ بازدید روزانه

شرکت فناوران اطلاعات وستا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.vestasoft.ir/ir/general/index.php?recordID=24

سلام شرکت ما در زمینه ارائه نرم افزار آموزش مجازی و نرم افزار ارزشیابی فعالیت می کند.در صورت تمایل لینک ما را در سایت خود قرار دهید.
امکان همکاری های بیشتر نیز وجود دارد.

رضا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

پس کی لینک ها رو درست میکنی
ممنون

سعی می کنم درس ۵ را بزودی آپلود کنم

رضا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

درست کردی تو همین وبلاگت اعلام کن

هستی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام خسته نباشید آموزش رشنال عالیه فقط حیف که لینکها خرابه از شما تشکر می کنم.

سعیده یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام
کمک

سعی می کنم به زودی دروس را آپلود کنم

احسان یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام
لظفا اگه ممکنه سورس رشنال روز پروزه ای رو که ئر وبلاگتون گذاشته بودید رو برام ایمیل کنید
سیستم ورود و خروج پاسارگاد

م. بیگدلی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ

من مدیر یک شرکت هستم با حدود 50 پرسنل. در مرحله اول میخواستم سازمان خودم رو مدل کنم و در مراحل بعدی بحثهای بیهنه سازی، ایزو و IT رو پیاده سازی کنم.
شما چه روش و ابزاری رو پیشنهاد میکنید؟

پیشنهاد من استفاده از RUP است

sanaz یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ

salam.bayad begam siteton fogholade hast
man ke kheili estefade kardam

پونه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام. مطالب سایتتون خیلی عالی هست.ممنون فقط بعضی لینکها کار نمی کنه.
اگه ممکنه نحوه کار با 4شرد را بگید. باز هم ممنمن

در سایت ۴شیرد عضو بشید تا بتونید لینکهای گذاشته شده را دانلود کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد