مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

WSDM ( بخش دوم ) {یک روش طراحی مبتنی بر کاربر برای طراحی سایتها}

3- روش WSDM

          این روش از مراحل زیر تشکیل شده است: مدلسازی کاربر، طراحی مفهومی، طراحی پیاده‏سازی(ارائة طرح پیاده‏سازی) و مرحلة پیاده‏سازی.

مدلسازی کاربر از دو زیرمرحله تشکیل شده است: کلاس‏بندی کاربران و توصیف هر کلاس. طراحی مفهومی نیز دارای دو مرحله است: مدلسازی اشیاء و طراحی ناوبری. شکل 1 دیاگرامی از مراحل مختلف WSDM را نشان می‏دهد.

شکل 1

شکل 1

3-1- مدلسازی کاربر

          کاربران معمولاً وقتی یک سایت وب را ملاقات می‏کنند، سؤالاتی در ذهنشان راجع به این سایت وجود دارد. سایت وب باید این سؤالات را پیش‏بینی کرده و به آنها پاسخ مناسب دهد. لذا در اولین قدم ما روی کاربران بالقوه(آتی) سایت متمرکز می‏شویم.

ادامه مطلب ...

پروژه کامل تقاضای سیستم میکانیزه مطب با SSADM

سلام دوستان

با تبریک اعیاد شعبانیه یک پروژه کامل تجزیه و تحلیل مطب را که توسط دکتر سعید پارسا صورت گرفته برای استفاده شما عزیزان آپلود کرده ام . امید وارم مورد استفاده شما عزیزان واقع بشه . باز هم اعیاد شعبانیه بخصوص میلاد حضرت ولی عصر (عج) را به همه شما تبریک عرض می کنم .

موفق و پیروز و شاد باشید.

دوستان عزیز لینک جدید در تاریخ 1390/03/08 گذاشته شده .

تقاضای سیستم میکانیزه مطب

یک ساله شدن وبلاگ مهندسی نرم افزار

سلام دوستان

حدود یک سالی است که با این وبلاگ در خدمت شما عزیزان هستم . خدا را سپاسگذارم که در این مدت تونستم تا حدودی بعضی از دوستان را در پروژه هاشون راهنمایی کنم . ولی با این وجود فکر کنم خیلی بهتر از اینها می تونستم فعالیت کنم که متاسفانه درس و مشغله فکری و کاری اجازه نداد . البته سعی کردم به تمام ایمیل ها پاسخ دهم . خوب امیدوارم با نظرات سازنده خود مارا یاری کنید . در پایان از مسئولین بلاگ اسکای تشکر می کنم که این امکانات را فراهم نموده تا ما با سایر دوستان در ارتباط باشیم .

موفق باشید