مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

پروژه کامل تقاضای سیستم میکانیزه مطب با SSADM

سلام دوستان

با تبریک اعیاد شعبانیه یک پروژه کامل تجزیه و تحلیل مطب را که توسط دکتر سعید پارسا صورت گرفته برای استفاده شما عزیزان آپلود کرده ام . امید وارم مورد استفاده شما عزیزان واقع بشه . باز هم اعیاد شعبانیه بخصوص میلاد حضرت ولی عصر (عج) را به همه شما تبریک عرض می کنم .

موفق و پیروز و شاد باشید.

دوستان عزیز لینک جدید در تاریخ 1390/03/08 گذاشته شده .

تقاضای سیستم میکانیزه مطب

نظرات 6 + ارسال نظر
یوسف نیا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.
نکته ضروری
با توجه به اینکه بعضی از دوستان هنگام تکمیل فرم ثبت لینک به قسمت کلمات کلیدی توجه خاصی ندارند و یا نام خود و یا کلماتی غیر مرتبط با سایتشان را قرار می دهند، حال آنکه این قسمت، چون توسط موتورهای جستجو ایندکس می شود از اهمیت فوق العاده بالایی برخردار هست. خواهشمندیم برای دریافت نتیجه مطلوبتر از ثبت لینکتان در سایت محور کلمات کلیدی سایتتان را که می خواهید افراد با جستجوی انها به سایت شما هدایت شوند حتما در این قسمت درج نمایید.

arash یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
من دانشجوی فوق لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر هستم.
با توجه به مطالب سایتتون فکر کنم بتونی به سوالم پاسخ بدی.
من بارها در شرکتهای نرم افزاری مختلف دیدم، پس از اینکه اسناد تحلیل و طراحی نرم افزار توسط چند مهندس صنایع با گرایش تحلیل سیستم آماده و تحویل گروه مهندسی نرم افزار برای کد نویسی میشه، مهندسای نرم افزار این اسناد رو قبول ندارند و مجددا خودشون این اسناد رو از نو مینویسن یا کلی ویرایشش میکنند.
می‌خواستم ببینم نظرتون در این مورد چیه و آیا این کار، کار درستیه؟ کار تحلیل سیستم بچه‌های صنایع رو چقدر قبول دارین؟ با توجه به اینکه هم بچه‌های مهندسی صنایع و هم مهندسی نرم‌افزار درس تحلیل سیستم رو میگذرونند؟
با تشکر

1. باید مشخص بشه که با چه دیدی سیستم داره تحلیل می شود . اولین نکته ای که من آن را گوش زد می کنم این است که تحلیل تا حدودی یک امر سلیقه ای است و دید افراد مختلف نسبت به یک سیستم هیچ گاه یکسان نیست . مثلاً در یک سیستم حقوق و دستمزد ، دیدی که یک مدیر نسبت به این سیستم دارد با دید یک حسابدار متفاوت است .
2. مهمترین دیدگاهی که در تحلیل سیستم باید به آن توجه کرد ، دید کاربر سیستم است و اگر تحلیل به خوبی انجام شده باشد نباید در تحلیل سیستم میان افراد متفاوت فرق چندانی باشد .
3. معمولاً بچه های نرم افزار از دید برنامه نویسی !!! به یک سیستم نگاه می کنند . یعنی اینکه پیاده سازی سیستم را بیشتر مد نظر دارند . من این مطلب را کاملاً تائید نمی کنم ولی اگر محیط برنامه نتونه به خواسته های کاربر پاسخ بدهد قطعاً سیستم به شکست بر می خورد .
4. تیم های نرم افزار حسب تجربه ای که در تهیه نرم افزار دارند مواردی را در نظر می گیرند که برنامه رو کابر پسندتر جلوه می دهد که غالباً بچه های مهندسی صنایع بر آنها واقف نیستند .
5. چیزی دیگه ای که به نظر من می رسد این است که بچه های صنایع با برنامه نویسی و پیاده سازی نرم افزار آشنایی چندانی ندارند . به همین دلیل امکان دارد که در تحلیل خود مواردی را مطرح کنند که برنامه نویس آن را به شیوه دیگری پیاده سازی می کند .

علی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی دارین

اگر دوست داشتین در سایت متخصصین و مهندسین ایران هم عضو شین فقط با یک کلیک در کمترین زمان ممکن

http://www.irexpert.ir/Webforms/SignUp/NewSignUp.aspx?EID=97097

مهراب شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام اقا شما دانشجوی علم و صنعت بودید ؟ بلا گتون عالیه

سلام . من دانشجوی علمی کاربردی هستم از دیار خوزستان

سما دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام
وبلاگ بسیار عالی دارین
همین پروژه سیستم مطب رو می شه با uml انجام داد ؟
کمک کنین لطفا منتظر جوابتون هستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
میخواستم خواهش کنم در صورت امکان در مورد روش SSADMT ، معرفی روش‌شناسی، تاریخچه و پدیدآورندگان، مراحل روش شناسی، امکان سنجی،‌تعریف مسئله و شناسایی پروژه اطلاعاتی در اختیار بنده قرار دهید.
با کمال تشکر و احترام

سلان دوست عزیز
در مورد مطالب بالا اطلاعاتی راجع به SSADMT و در مورد سایر مطالب به کتب مهندسی نرم افزار مراجعه کنید و بعضاً نکاتی در این زمینه ها در پست ها آمده است . به هر حال سوالی از جزئیات داشتید در خدمتیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد