مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

کمک در انجام پروژهای دانشجویی

درورد بر دوستان

مدیریت این سایت آماده است شما را در انجام پروژه های دانشجویی یاری نماید. لذا جهت ارتباط با ما از طریق ایمیل زیر تماس حاصل فرمایئد .

mailto:Softwareengineer_blogsky@yahoo.com

نظرات 26 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ

لطفاْ مرا در انجام پروژه مربوط به ریاrup راهنمایی کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام:
پروژه ی پایانی من در مورد پیاده سازی سیستم اساتیده .کمک کنید

رشیدی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

مشخص بفرمایید از چه طریق می توانیم برای انجام پروژه از دانش شما استفاده کنین؟

دوستان سولات خود را برای ما ارسال می کنند و ما سولات را در حد توان از طریق ایمیل یا در خود وبلاگ پاسخ می دهیم

مهران یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ

vision چیست؟ و یک نمونه vision را در صورت امکان معرفی کنید

vision یا دیدگاه پروژه: در آن باید مشخص کنید چرا این پروژه می بایست انجام شود؟،هدف از انجان آن چیست؟، چه کمکی به سیستم فعلی می کنم؟،چه مشکلاتی را حل خواهد کرد؟ ،دورنمای پروژه چیست؟ و .... بطور کلی شما باید دیدگاه خود را از انجام پروژه در آن بنویسید

نسرین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ http://nasrin_rainy@yahoo.com

سلام. اولا با تشکر از سایتتون واقعا به درد من خورد . من باید پروژه کارشناسیمو 2 هفته دیگه تحویل بدم.
پروژه درباره منشی الکترونیکی مطب دکتر است . میخواستم با راهنمایی شما نمودارای uml مربوطه رو بکشم. امکانش هست؟

تا آنجا که بتوانم به شما کمک می کنم.

نسرین دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://nasrin_rainy@yahoo.com

سلام. ممنون از لطفتون. پروژه به این صورته:
1.ADMINASTOR
2.DOCTER
3.OPERATOR
OPERATOR همان منشی است که هر روز لیست افرادی را که به وسیله تلفن وقت گرفته اند را دریافت کرده و گزارش های مختلف را میگیرد و فقط به PAGE خود دسترسی دارد.
DOCTER هم به اطلاعات منشی و هم پرونده هر بیمار دسترسی دارد. و با توجه به بیماریهای تعریف شده در سیستم بیماری را مشخص و داروی مورد نظر را تجویز میکند. و امکان اضافه کردن بیماری جدید را نیز دارد.
ADMIN هم وضیفه تنظیمات منشی و اضافه و کم کردن بیماری ها داروها USER جدید و امکانات دسترسی را دارد.

سلام
نقش ADMIN برای من یکم مبهم است . سناریو خود را بطور کامل به همراه یوزکیس دیاگرام خود برای من ارسال کنید تا بیشتر با تجزیه و تحلیل شما آشنا شوم

دیانا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام خسته نباشید من الان سایت شما رو یافتم خیلی هم خوشحالم.من نیاز به نمودار فعالیت و حالت سیستم بانک دارم با رشنال رز.اگه امکانش هست کمکم کنید.تا ۱۹ شهریور بیشتر وقت ندارم.خواهشا اگه فرصت کمه و اماده ندارین بهم اطلاع بدین که فکر دیگه ای کنم.ممنون موفق باشین

سلام
تا آنجا که بتونم کمکتون می کنم . یوزکیس دیاگرام به همراه سناریو خود را ارسال کنید تا با محتوای سیستم شما بیشتر آشنا شوم.

نسرین دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ

ممنون از لطفتون با کمک این blog تونستم کاملش کنم.

فریبرز جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.iranexam.tk/

با سلام من یک پروژه تبدیل یک سیتم غیر کانیزه به سیستم کانیزه میخواممثل یک کارخانه مراحل تولید اجرا مالی انبار به صورت دیاگرام

سلام دوست عزیز
متاسفانه چنین پروژه ای ندارم

نیلو دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام
بحثایی که اینجا هست خیلی مفیدن میشه کمی هم درباره محیط نرم افزارهایی که باید در یک پروژه مهندسی نرم افزار استفاده کرد توضیح بدین؟و لینک دانلود این نرم افزار ها رو بذارین؟مثل ویزیو
ممنون میشم و یا اگه ممکنه یه سایت به معرفی کنین که بتونم مشکلمو حل کنم.

نرگس شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام و خسته نباشید.
ممنون به خاطر سایتتون
من برای درس تجزیه و تحلیل قرار است پروژه ای به استادم تحویل بدم . و تمام مراحل ایجاد یک نرم افزار رو دنبال کنم.
من نرم افزار حقوقی رو انتخاب کردم ولی نمی دونم از کجا و چطوری شروع کنم .
می خواستم بدونم شما می تونین به من کمک کنید و یا اگر موردی دارین که قبلا کار کردین منو راهنمایی کنین.

سلام
این نرم افزار حقوقی که شما می خواهید تجزیه و تحلیل و حتماْ بعد از اون پیاده سازی کنید شامل چه چیزهای باید باشه ؟ یا به عبارت بهتر شما چه چیزی رو می خواهید میکانیزه کنید ؟ محدوده کار شما تا کجاست ؟ این سیستمی که شما می خواهید طراحی کنید قرار است کدام مشکل از یک دفتر حقوقی را حل کند ؟
بهر حال سوالات بالا هر کدام می توانند مشخص کننده ابعاد کار شما باشند . اگر جواب سوالات بالا را درید برای من ارسال تا در ادامه شما رو تا حد توان راهنمایی کنم .
موفق باشید .

نرگس یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ

پروژه من در مورد نرم افزار حقوق و دستمزده
من باید مرحله استراتژی و آنالیز اونو همراه با ترسیم usecase دیاگرام تا آخر این هفته تحویل بدم .

حالا شما چه چیزهایی نیاز دارید. بگید که من براتون بفرستم
.خیلی ممنون می شم اگه به من کمک کنین..

سلام
من منظور شما رو از مرحله استراتژی و آنالیز متوجه نمی شم . یه تصویر از یک یوزکیس دیاگرام مربوط به سیستم ورود و خروج برای شما ارسال می کنم سعی کنید الگو برداری کنید .البته درس مربوطه را هم به دقت مطالعه نمائید .
موفق باشید .

سارا سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:43 ب.ظ

دوست عزیز ما به کمک نیاز داریم عنوان پروژه سیستم ورود و خروج (حضور و غیاب ) کارمندان یک اداره است .

متاسفانه هیچ آگاهی در این زمینه نداریم و کمتر از یک هفته برای تحویل فرصت داریم ُتو رو خدا کمک کنید

سلام
یک یوزکیس مربوط به سیستم ورود و خروج و محاسبه کسر و اضافه کار برای شما ارسال کرده ام . در دروس نیز بعضی از قسمتهای همین سیستم را بصورت کامل توضیح داده ام . می توانید الگو برداری کنید .
موفق باشید .

فرزانه پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ق.ظ

سلام.من تازه با سایت شما آشنا شدم.راستش برای درس پایگاه داده باید یک پروژه تحویل استادم بدم مثلا در مورد یک بیمارستان - مدرسه - یک شرکت و... میتونی کمکم کنی.ممنون میشم.راستش نمیدونم باید چی کار کنم.

سلام
یکم وقتم آزاد شده تا اونجا که بتونم کمک تون می کنم .
موفق باشید .

محمد جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید

من یه پروژه پایان دوره لیسانس دارم که باید با نرم افزار LabView
انجام بدم. واسه documentation نیاز به یه متدولوژی مناسب دارم. امکانش هست براتون که بهم کمک کنید؟
پروژه در مورد کنترل از راه دور یه سری از امکانات خونه یا محل کار از طریق network هستش مثل خاموش یا روشن کردن لامپ ها. مثلا شما از شرکت می خوای لامپ های خونه رو روشن کنی

سلام
به نظر من RUP متدلوژی خوبی می تونه باشه. تا اونجا که بتونم هم کمکتون می کنم .

پروژه شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام مهندس خسته نباشی . من در کاره پروژه نویسی در یکی از شهرستانها مشغول به کار هستم راستش اکثرا برنامه نویسی میکنم و تو تجزیه تحلیلی که استادا از دانشجو ها میخوان می مونم . می خواستماگه مایل باشین با هم همکاری کنیم . ممنونم
اگه مایل به همکاری باشین توسط ایمیل خبرم کنید .
اگه براتون ممکن باشه موبایلتونو هم بنویسید تا تماس بگیرم .
با تشکر از بزرگواری شما.

سعید جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید.
من برای پروژه درس مهندسی نرم افزار ۱ احتیاج به کمک و راهنمایی دارم.تا ۱ هفته فرصت دارم که انجام بدم.پروژم راجع به سیستم سهام در شرکتهاست که بایستی شامل مفاهیم و تعاملات و Contect, DFD,ERD,UI باشه.اطلاعات خاصی هم خودم به دست نیاوردم.

سلام
من هم در این رابطه اطلاعات چندانی ندارم . ولی اگه سناریو مشخص بشه می تونم کمکتون کنم .
موفق باشید

saeid سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ب.ظ

salam .webloge mofid va karbordi darid.azaton tashakor mikonam.bande khastam agar emkan dare nemodare DFD systeme hesabdari ro dashte basham.kheili search kardam ama chizi be dast nayavoram.age nemodare ER ham dashte bashin mamnon misham baraye anjame porojam rahnamaye khobi baram mishan.alave bar ina dar kol har etelaati ke marbot be syteme hesabdari bashe baram mofide.baz ham sepasgozaram

هما چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.homatanha.blogfa.com

سلام.من به کمکتون احتیاج دارم.هفته بعد باید پروژه تحویل بدم مستند کم دارم در مورد حضور و غیاب پرسنل.....نمودار اگه دارین برام بفرستین ممنون .کلاس دیاگرام مخصوصا

معین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام
من الان سایت شما رو یافتم.
من یه پروژه ای می خوام با رشنال رز یا ویزیو.
طراحی یک سیستم یا این نمودارهاک
(سناریو، یوز کیس، کلاس، حالت، توالی، همکاری و 1 یا 2 تا دیگه هست که من یادم نمی یاد)
هیچی ام بلد نیستم.
13/4/89 باید تحویل بدم. کمکم میکنید.
اگر امکان داره یه پروژه که خودتون طراحی کردید برام میل کنید. ممنون میشم.

غزاله پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام .منم مثل بقیه امیدم به شماست.
لطفا کمکم کنید.
89/4/8 تاریخ تحویل پروژه است.
پروژه من در مورد سیستم دانشگاه است.اکتور ها و نمودار یوز کیس ها آمادست.فقط برای 5 یا 6 تا یوزکیس سناریو و Sequence Diagram میخوام.
پروژه نیمه کارمو بفرستم ا، میتونید کاملش کنید برام.
متشکرم

غزاله پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام .منم مثل بقیه امیدم به شماست.
لطفا کمکم کنید.
89/4/8 تاریخ تحویل پروژه است.
پروژه من در مورد سیستم دانشگاه است.اکتور ها و نمودار یوز کیس ها آمادست.فقط برای 5 یا 6 تا یوزکیس سناریو و Sequence Diagram میخوام.
پروژه نیمه کارمو بفرستم ا، میتونید کاملش کنید برام.
متشکرم

سلام
تا اونجا که بتونم کمکتون می کنم

تماس بگیرید

هادی چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام دوست عزیز من به کمک شما نیاز فوری دارم تا ۹ تیر ۸۹بیشتر مهلت ندارم یک یوزکیس و دیاگرام برای سیستم حضور و غیاب می خوام حتی اگر بشه یک پروپوزال خیلی عالیه واقعاٌ ممنوع می شم کمکم کنید.

شکلات دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

پرو‍‍زه من درباره سیستم مدرسه راهنمایی کمکم کنید من هیچی رشنال رز بلد نیستم منتظره ایمیلتونم

fatometkh پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ http://fantometkh.blogsky.com

خدا قوت نمونه خیلی خوبیه

آزاده یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام خسته نباشید یوز کیس دیاگرام سیستم رفاه یه شرکت رو میخواستم ۸/۱۰/۹۰ باید تحویل بدم.ممنون میشم اگه کمکم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد