مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

روز دانشجو مبارک

جمعه ای که گذشت روز دانشجو بود . این روز به همه دانشجویان بخصوص عزیزان دانشجویی که به وبلاگ ما سر می زنند تبریک عرض می کنیم .

یک تشکر هم از مسئولین بلاگ اسکای می کنیم که به نظرات ما توجه کرده و در قسمت مدیریت یه سری تغییرات ایجاد کرده اند تا کار ما راحت تر بشه .

دوستان از اینکه نمی توانم به تمامی ایمیل ها و نظرات شما پاسخ بدهم واقعاْ معذرت می خوام . من هم مثل خیلی از شماها دانشجو هستم . به امتحانات میان ترم و تحویل پروژه ها داریم نزدیک می شیم به همین علت خیلی کم وقت می کنم به وبلاگ سر بزنم . اگه دوستانی هستند که بتونند ما را در مدیریت کمک کنند و مطالبی برای ارائه دارند به ما ایمیل بزنند . باز هم معذرت می خوام انشا الله وقتم که یکم آزاد شد از خجالت شما هم در می آم .

با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان

نظرات 3 + ارسال نظر
Tandis.PRO جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ

ای به فدای تو بشم عبدالله جون
من چند ماهه که دنبال وبلاگت میگشتم که امروز از طریق سایت developer پیادت کردم در ضمن پس فردا امتحان دارم و جزوه همه بچه ها هم ناقصه که با این وبلاگ محشرت همه مشکلاتمو حل کردی
بازهم مرسی

( البته من با rational کار نکردم ولی Enterprise Architect هم نرم افزار کاملی هست که ما در دانشگاه با اون کار می کنیم
ببیینش پشیمون نمیشی)

عید غدیر هم بر همگان میارک

( لعن الله عمر عمر عمر )

فائز شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ http://faeez-pc.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اگه برات امکان داره وبلاگ بنده رو حتماً لینک کن
به امید دیدار

آژانس ایران خبر سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.iran-newsagency.com

آژانس ایران خبر در راستای خبررسانی و انتشار اخبار

دقیق فعالیت می کند.
در آژانس ایران خبر می توانید علاوه بر دسترسی به اخبار

ایران, جهان و خاورمیانه از صفحات مختلف: فرهنگی,

هنری, علمی و تکنولوژی , سرگرمی, فیلم و صوت و...

دیدن کرده و لینک کنید.
از کلیه دوستداران خبرگزاری آژانس ایران خبردعوت می

کنیم از این پس برای مشاهده آژانس ایران خبر به این

آدرس مراجعه کنند:
آدرس خبرگزاری:
www.iran-newsagency.com
لطفا مارا لینک کنید
جهت عضویت در سایت به آدرس زیر مراجعه
کنید و عضو شوید
http://groups.google.com/group/iran-ina
نشریه دوم
http://www.2shared.com/file/4280872/d4357ad/boolta

n2-INA.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد