مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

دیاگرام گردش مستندات

در متد SSADM   پس از ترسیم دیاگرام متن باید دیاگرام گردش مستندات ترسیم شود .

در این دیاگرام ما عناصر چارت عملیاتی را که در پائین دیاگرام متن ترسیم نموده بودیم را درون دایره هایی در وسط فرم ترسیم می کنیم و به هر یک شماره های نسبت می دهیم . سپس تعامل عناصر چارت با یکدیگر و همچنین تعامل آن را با سایر موجودیتهای خارجی ترسیم می کنیم . مشاهده خواهید کرد که ما در این چارت هر مو جودیت خارجی را با عناصری که در ارتباط هستند وصل می کنیم و به عبارت دیگر ما بوسیله دیاگرام گردش مستندات محتوای سیستم خود را که در دیاگرام متن در درون یک مربع در وسط فرم قرار داده بودیم ، تشریح می کنیم .

 

نمونه دیگر از دیاگرام گردش مستندات مربوط به یک سیستم ورود و خروج

نظرات 4 + ارسال نظر
شیدا پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ

salam,

webloge mofidi darid,

rastesh mikhastam bedonam dar rabete ba MESSAGE matlabi daryd? age daryd baram mail konid,

ba tashakor

حدیث دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ق.ظ

می شه اسم نرم افزارهای مدل سازی (طراحی شی گرا) مثل rational rose رو نام ببرید و در مورد کار باهلشون توضیح یا به جایی ارجاع بدین.

ماهرخ سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ق.ظ

واقعا از این که با وبلاگ شما اشنا شدم خوشحالم.
خیلی استفاده کردم .
میشه ازتون خواهش کنم اگر امکانش براتون هست و مطلبی درمورد ,bootch,omt , power designer,riyomode
دارید برام بفرستید .
میدونید من این ترم rational داشتم و حالا باید به استادم در باره نرم افزاری غیر rational مطلب ارئه بدیم.
ممنونم.

متاسفانه مطلبی ندارم

پیمان پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ http://peymanblog.blogfa.com

دوست عزیز
سلام
از وبلاگ شما دیدن کردم و خیلی هم خوشم اومد
علاقه مندم با شما تبادل لینک داشته باشم
وبلاگ من هم وبلاگ تخصصی کامپیوتر و اینترنت است
اگر خواستی من رو لینک کنی با اینcomment لینک کنید :
"پیمان بلاگ,کامپیوتر,عکس,بازی و ...سرگرمی"

اگر هم پایه نبودی لااقل از وبلاگ من دیدن کن
__________________________________________________________
همین طور که می دونید با لینک کردن هم دیگه page rank ما در گوگل بالاتر میره
که این طوری احتمال ظهور ما در صفحات ابتدایی گوگل بالا تر می ره
_________________________________________________________
و به امید دیدار


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد